تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۵۰۵۰۱
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:
 
مردم خوبِ مشهد، سلام

مسئله ترافیک در مسیر منتهی به طرقبه و شاندیز و مسیر برگشت به مشهد همیشه یکی از معضلاتی بوده که غالب ما مشهدی‌ها و حتی زائران عزیز به نحوی گرفتارش بودیم، برای کاهش بار ترافیک این دو مسیر چند اقدام و پروژه رو برنامه ریزی و پیاده‌سازی کردیم.

اولین اقدام افزایش عرض پل شهید پرتوی و اصلاح هندسی دو راهی وکیل آباد به سمت طرقبه و شاندیز بعد از سی و اندی سال بود که فکر می‌کنم تاثیر مثبتی داشت و تونستیم مسیر رو روان کنیم.
اقدام دوم در مسیر برگشت بولوار وکیل‌آباد بود که دور برگردان غرب به شرق رو محدود با ورودی جنوبی از بولوار شهید برونسی کنیم و ترافیک این بولوار رو بتونیم از طریق بولوار شهید برونسی به بولوار نمایشگاه و تقاطع چهار سطحی آزادگان هدایت کنیم. برای این کار از تیرماه امسال، پروژه زیرگذر شهید برونسی رو آغاز کردیم.
طبیعتاً احداث زیرگذر برای یک مسیر دارای تردد، خیلی سخت‌تر و به لحاظ مهندس پیچیده‌تر از تقاطع روگذر هست، اما شرایط مکانی و وجود خطوط فشار قوی انتقال برق، این مدل اجرا رو به تنها امکان ما تبدیل کرده بود.
امیدوارم طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی ٨ ماهه‌ای که داشتیم، این پروژه رو در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسونیم تا فاز دوم کاهش بار ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد رو عملیاتی کنیم.
انشاءالله این دو طرح در مسیر‌های منتهی به طرقبه و شاندیز بتونه برای تردد آسان‌تر و کم‌دردسرتر شما همشهریان عزیز مثمرثمر باشه و واقعاً هم در زمان و هم تردد بدون ترافیک‌تون اتفاق مثبتی رقم بخوره؛ در مسیر برگشت از شاندیز هم داریم یک کار فوق العاده رو انجام میدیم که موقعش که برسه خدمتتون عرض خواهم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->